مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:052023-01-11اقتصادي

930 میلیارد تومان به منظور طرح اضطراری آبرسانی به زاهدان اختصاص یابد


مبلغ 930 میلیارد تومان به منظور طرح اضطراری آبرسانی به زاهدان اختصاص یابد و طرح جهاد آبرسانی به همه شهرها و روستاهای استان طبق زمانبندی مشخص شده باید تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، باتوجه به شرایط خاص استان و خشکسالی چندین ساله شمال و جنوب استان که بحران آب به عنوان یک مساله مهم برای مردم تلقی میشود و باعث چالشهای فراوانی برای مردم استان شده است جمعی از مدیران سیستان و بلوچستان با محرابیان وزیر نیرو و معاونان آب و برق وزارت نیرو دیدار کردند.

 در این دیدار وزیر نیرو اظهار کرد: دغدغه نماینده مردم زاهدان در مورد بحران آب استان سیستان و بلوچستان یکی از مهم ترین موضوعات وزارت نیرو و بنده است و مهمترین کاری که نظام می تواند برای آرامش مردم این استان انجام دهد حل مشکل آب است دقیقا مانند آبرسانی به شهر سنندج که در سفر اخیر ریاست جمهوری انجام شد و استان کردستان به آرامش خوبی رسید.

محرابیان افزود: برای اولین بار موضوع بحران آب استان سیستان و بلوچستان را در شورای عالی امنیت ملی مطرح کردیم و به این نتیجه رسیدیم ما هرکاری برای این استان انجام دهیم نمی تواند جایگزین آب هیرمند شود.

وی به سفر اخیر خود به افغانستان اشاره کرد که حاصل این سفر را به رسمیت شناختن معاهده هیرمند توسط طرف افغانی مقابل دوربین های تلویزیونی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

930 میلیارد تومان به منظور طرح اضطراری آبرسانی به زاهدان اختصاص یابد

930 میلیارد تومان به منظور طرح اضطراری آبرسانی به زاهدان اختصاص یابد