مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:552023-01-11اجتماعي

آماده باش کامل پرسنل امدادی در گرگان/ 13 توصیه ایمنی در شرایط برفی


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به صدور هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما و برف زمستانی، گفت: تمامی پرسنل امدادی در شهر گرگان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به صدور هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما و برف زمستانی، گفت: تمامی پرسنل امدادی در شهر گرگان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

موسی الرضا صفری صبح امروز چهارشنبه 21 دی ماه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی شکل گرفته در استان یک حالت ویژه است، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امکان کاهش دما همچنان در برخی از نقاط استان وجود دارد که توجه و رعایت نکات ایمنی را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه به شهروندان گرامی توصیه می شود به منظور پیشگیری و کاهش حوادث ناگوار مربوط به این روزها توصیه های ایمنی را جدی بگیرند، افزود: متاسفانه در شرایط مشابه آب و هوایی شاهد بروز برخی اتفاقات برای شهروندان از جمله سرخوردگی، سقوط در حفره ها و کانالها، برخود با اجسام، سقوط قندیل و .

بوده ایم.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تاکید بر آماده باش کامل پرسنل امدادی در این شهر، خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامتی خود در شرایط پرخطر برفی از همه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل پرسنل امدادی در گرگان/ 13 توصیه ایمنی در شرایط برفی

آماده باش کامل پرسنل امدادی در گرگان/ 13 توصیه ایمنی در شرایط برفی