مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:452023-01-11بين الملل

آموزش نیروهای اوکراینی در آمریکا/ سفیر روسیه: دخالت آمریکا در جنگ اثبات شد


سفیر روسیه در آمریکا گفت، تصمیم پنتاگون برای آموزش نیروهای اوکراینی در استفاده و به کار بردن سیستم های دفاع موشکی پاتریوت در پایگاه نظامی آمریکا در اوکلاهاما اثباتی دیگر بر دخالت واشنگتن در درگیری اوکراین است.

- آموزش نیروهای اوکراینی در آمریکا/ سفیر روسیه: دخالت آمریکا در جنگ اثبات شد سفیر روسیه در آمریکا گفت، تصمیم پنتاگون برای آموزش نیروهای اوکراینی در استفاده و به کار بردن سیستم های دفاع موشکی پاتریوت در پایگاه نظامی آمریکا در اوکلاهاما اثباتی دیگر بر دخالت واشنگتن در درگیری اوکراین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا گفت: تصمیم وزارت دفاع آمریکا برای سازماندهی و ترتیب یک آموزش برای نیروهای اوکراینی در پایگاه نظامی فورت سیل در اوکلاهاما تاییدی دیگر بر دخالت دوفاکتوی واشنگتن در جنگ اوکراین است.

وی افزود: شایان ذکر است که تلاش های ما برای جلب توجه مخاطبان آمریکایی به خطر واقعی چنین خط مشی ای از سوی کاخ سفید، قدم به قدم توسط جامعه کارشناسان محلی به رسمیت شناخته می شود.

به عنوان مثال، ناظران واشنگتن پست به صورت شفاف اذعان داشته اند که آموزش سربازان اوکراینی در ایالات متحده به این معناست که دخالت آمریکا در این تقابل نظامی رو به رشد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نیروهای اوکراینی در آمریکا/ سفیر روسیه: دخالت آمریکا در جنگ اثبات شد

آموزش نیروهای اوکراینی در آمریکا/ سفیر روسیه: دخالت آمریکا در جنگ اثبات شد