مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:352023-01-11پزشكي

تقدیر از برترین دانشگاه های علوم پزشکی دارای طرح های اثرگذار


در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، از برترین دانشگاه های علوم پزشکی که طرح های تحقیقاتی اثرگذار دارند و در تولید علم شاخص هستند، - تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: در این دوره از جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، از برترین دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی که علاوه بر فناوری برتر، طرح های تحقیقاتی اثرگذار دارند و همچنین در تولید علم شاخص هستند، تقدیر به عمل می آید.

وی خاطرنشان کرد: طبق نتایج اعلام شده در نظام ارزشیابی جامع دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی سال جاری کشور بر اساس دسته بندی تیپ های یک، دو، سه و همچنین دانشگاه های مستقل علوم پزشکی برترین ها از جنبه طرح های تحقیقاتی اثرگذار، در جشنواره رازی تقدیر خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با اشاره به طرح های تحقیقاتی اثرگذار تصریح کرد: نظام ارزشیابی دانشگاه های علوم پزشکی مبتنی بر اصل حاکمیت و رهبری، تولید علم و دانش، تولید فناوری بود امسال و از نظر داشتن تحقیقات و طرح های تحقیقاتی اثرگذار دانشگاه ها مورد سنجش قرار داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از برترین دانشگاه های علوم پزشکی دارای طرح های اثرگذار

تقدیر از برترین دانشگاه های علوم پزشکی دارای طرح های اثرگذار