مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:102023-01-11حوادث

حقوق معوق کارگران شرکت اروم دشت ارومیه پرداخت شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به ورود دستگاه قضا برای بررسی مطالبات معوق 75 نفر کارگر شرکت اروم دشت ارومیه گفت: این مطالبات پس از 14 سال پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در این خصوص با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در پی مراجعه کارگران به دستگاه قضایی انجام شد، اظهار کرد: در پی مراجعات تعدادی از کارگران شرکت اروم دشت ارومیه که از سال 87 به علت مشکلات مالی شرکت تعطیل و حقوق معوقه داشتند، این پرونده مورد بررسی دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پرونده منجر به نارضایتی شده بود، افزود: با حضور میدانی در محل شرکت ضمن بازدید کلی از قسمت های مختلف و جویا شدن علت راکد و تعطیل شدن شرکت با نمایندگان کارگران و مدیران سابق آن هم گفتگو کرده و در جریان امور قرار گرفتیم.

عتباتی ادامه داد: حل مشکل تولید شرکت اروم دشت در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفت و با حضور مسؤولان ستاد، کارگران، مدیران شرکت و بانک عامل جلسه ای مفصل برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: امر مهم دیگری که در خصوص شرکت اروم دشت در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت پرداخت حقوق معوقه بیش از 75 نفر کارگر بود که پیگیری های مؤثر و نتیجه بخش قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق معوق کارگران شرکت اروم دشت ارومیه پرداخت شد

حقوق معوق کارگران شرکت اروم دشت ارومیه پرداخت شد