مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 07:152023-01-11اجتماعي

لزوم تردد در محورهای روستایی چناران با زنجیر چرخ


برخی محورهای روستایی در این شهرستان به دلیل کوهستانی بودن، کم عرض بودن جاده، لغزندگی و یخبندان منع تردد دارد و در صورت تردد ضروری خودروها ملزم به استفاده از زنجیر چرخ هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار چناران گفت: برخی محورهای روستایی در این شهرستان به دلیل کوهستانی بودن، کم عرض بودن جاده، لغزندگی و یخبندان منع تردد دارد و در صورت تردد ضروری خودروها ملزم به استفاده از زنجیر چرخ هستند.

محسن مه آبادی در گفت وگو با ایسنا در تشریح وضعیت راه های مواصلاتی چناران با توجه به وضعیت جوی، اظهار کرد: کلیه محورهای اصلی شهرستان باز است و نیروهای راهداری از ابتدای بارش برف در حال انجام عملیات شن و نمک پاشی و برف روبی هستند.

وی افزود: در حال حاضر تردد در محور شهر رادکان به روستاهای مریچگان، دلمه و گروه در بخش رادکان، محور چناران به روستای اخلمد، چناران به روستاهای بقمچ و اندیشش به دلیل کوهستانی بودن منطقه، شیب جاده، عرض کم محور، برودت شدید هوا و بارش خفیف ادامه دار برف با کندی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

فرماندار چناران بیان کرد: اکنون 9 اکیپ برف روبی، شن و نمک پاشی توسط 18 دستگاه ماشین آلات در حال خدمت رسانی به مردم در سطح شهرستان چناران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تردد در محورهای روستایی چناران با زنجیر چرخ

لزوم تردد در محورهای روستایی چناران با زنجیر چرخ