مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 07:102023-01-11اجتماعي

محور کلات به مشهد مسدود شد/گازرسانی به 6 روستای کلات در حال انجام است


محور کلات به مشهد در گردنه های گوجی به دلیل بادروفه و یخ زدگی تردد به سمت مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان کلات گفت: محور کلات به مشهد در گردنه های گوجی به دلیل بادروفه و یخ زدگی تردد به سمت مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.

علی صلاحی در گفت و گو با ایسنا افزود: هر چند شب گذشته با قطعی برق مواجه شدیم اما با تلاش نیروهای شرکت برق مشکل یک ساعته رفع شد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم اینکه در حال حاضر تردد در تمامی محورهای حوزه استحفاظی کلات جریان دارد، اما به دلیل یخ زدگی و برودت شدید هوا لغزندگی در سطح معابر و جاده ها است.

فرماندار شهرستان کلات با تأکید بر اینکه تمامی رانندگان برای تردد در محورهای این شهرستان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به یخ زدگی سطح جاده ها، پل ها و پیچ ها و پدیده یخ سیاه می طلبد از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: محور کلات به مشهد در گردنه های گوجی به دلیل بادروفه و یخ زدگی تردد به سمت مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.

صلاحی با بیان اینکه تردد در محورهای روستایی انجام می شود، گفت: با اطلاع رسانی های صورت گرفته تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان بسیار کم است، همچنین تدابیر لازم برای اسکان اضطراری در تمامی شهرها و روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور کلات به مشهد مسدود شد/گازرسانی به 6 روستای کلات در حال انجام است

محور کلات به مشهد مسدود شد/گازرسانی به 6 روستای کلات در حال انجام است