مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 23:352023-01-10سياسي

دلیل عقب ماندگی مازندران مسائل سیاسی است


استاندار مازندران با بیان اینکه نیاز اساسی مازندران انسجام و همگرایی درونی است، گفت: مباحث سیاسی مشکلات مازندران را حل نمی کند چرا که این استان نه تنها با مباحث سیاسی رشد نمی کند بلکه عقب هم مانده است.

- سید محمود حسینی پور امشب در همایش تجلیل از تولید کنندگان، صنعتگران و معدن کاران مازندران که در مجتمع نمایشگاهی نیاوران برگزار شد با اشاره به اینکه بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی اولویت کاری دولت در استان است، اظهار کرد: صنعت در مازندران نیازمند آسیب شناسی است.

لازم است صنایع به صورت یکپارچه در استان ها رشد پید کند.

وی با تاکید براینکه صنعت در مازندران نیازمند علمی شدن توسط نخبگان است، افزود: در یکسال اخیر تلاش های زیادی در حوزه تولید و صنعت انجام شد که نباید دستاوردهای بخش خصوصی نادیده گرفته شود.

این مسئول، مازندران را از استان های تراز بالا در کشور دانست و گفت: برخی نارسایی های حوزه صنعت که در مازندران وجود دارد را نباید به موضوعات اقتصادی و بین المللی ربط دهیم هرچند کسی منکر تحریم های ظالمانه نیست.

استاندار مازندران با ابراز عقیده مبنی براینکه ایران در حوزه صنعت از کشورهایی است که با دانش و مهندسی جوانان توانست تحریم های ظالمانه را در این بخش ناکارآمد جلوه دهد، تصریح کرد: این افتخارات بیانگر فرصت هایی است که از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عقب ماندگی مازندران مسائل سیاسی است

دلیل عقب ماندگی مازندران مسائل سیاسی است