مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 23:102023-01-10اجتماعي

رانندگان مراقب پدیده یخ سیاه در محورهای خلیل آباد، کاشمر و کوهسرخ باشند


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر و خلیل آباد از رانندگان خواست هنگام تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان ها مراقب پدیده یخ سیاه باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر و خلیل آباد از رانندگان خواست هنگام تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان ها مراقب پدیده یخ سیاه باشند.

علی اکبر یوسفیان در گفت وگو با ایسنا گفت: قبل از شروع بارش برف اکیپ های راهداری محورهای کاشمر به ریوش، کاشمر به خلیل آباد و کاشمر به شادمهر را پوشش دادند.

وی عنوان کرد: اکیپ های راهداری از روز گذشته، 19 دی، در محورهای تحت پوشش این اداره مستقر شدند و همچنان در حال برف روبی و پاشیدن شن و نمک هستند.

اکنون شن و نمک پاشی در 2 طرف محور کاشمر به خلیل آباد، شادمهر و کوهسرخ در حال انجام است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر و خلیل آباد خاطرنشان کرد: هر چند تاکنون انسداد محور نداشته ایم اما با توجه به اینکه بارش برف همچنان ادامه دارد، در محورهای این منطقه به خصوص محور کوهستانی کاشمر به کوهسرخ از رانندگان درخواست می شود بدون زنجیرچرخ وارد این محورها نشوند.

وی با بیان اینکه اکنون دمای هوا در محور شادمهر به زیر صفر رسیده و احتمال یخبندان می رود، بیان کرد: تا صبح فردا تمام نیروهای راهداری در آماده باش هستند و محورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان مراقب پدیده یخ سیاه در محورهای خلیل آباد، کاشمر و کوهسرخ باشند

رانندگان مراقب پدیده یخ سیاه در محورهای خلیل آباد، کاشمر و کوهسرخ باشند