مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 21:402023-01-10سياسي

امیرعبداللهیان به سؤالات 8 نماینده مجلس پاسخ داد


سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس از حضور وزیر امور خارجه در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به سؤالات 8 تن از نمایندگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ابوالفضل عمویی با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: اعضای کمیسیون با حضور در محل فرماندهی نیروی دریای ارتش، جلسه ای را با فرماندهی نیروی دریایی برگزار کردند و امیر شهرام ایرانی گزارشی از آخرین دستاوردها و پیشرفت نیروی دریایی ارائه، همچنین درخصوص توانمندی های نیروی دریایی ارتش که در رزمایش ذوالفقار 1401 و با محوریت نیروی دریایی ارتش و مشارکت سایر بخش های ارتش برگزار شد، ارائه کرد.

وی افزود: همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش گزارشی از حضور ناوگان نیروی دریایی در آب های بین المللی ارائه کرد و نمایندگان ضمن استقبال از اقدامات این نیرو در پیشبرد دیپلماسی دفاعی و نمایش توانمندی های جمهوری اسلامی در حوزه دریا، از گزارش ارائه شده تقدیر و تشکر کردند.

همینطور موضوع همکاری های مجلس و نیروی دریایی برای تقویت توانمندی های دفاعی مورد بحث و تبادل نظر نمایندگان و فرماندهان نیروی دریایی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی ضمن تقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان به سؤالات 8 نماینده مجلس پاسخ داد

امیرعبداللهیان به سؤالات 8 نماینده مجلس پاسخ داد