مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 21:352023-01-10اقتصادي

ساخت 24 قلم از کالاهای اساسی پالایش گاز ایلام به همت شرکت های دانش بنیان


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت:24 قلم کالای اساسی این واحد صنعتی با کمک شرکت های دانش بنیان ساخته شده است.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت:24 قلم کالای اساسی این واحد صنعتی با کمک شرکت های دانش بنیان ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، روح اله نوریان به استفاده از مولکولارسیو و کاتالیست داخلی در پالایشگاه گاز ایلام اشاره و اظهار کرد: در این واحد صنعتی مولکولارسیو و کاتالیست های ساخت داخل که پیش تر توسط شرکت های اروپایی تامین می شد با حمایت از شرکت های دانش بنیان و در جهت رونق بازار کالاهای ایرانی به کار گرفته شده است.

نوریان با بیان این که این واحد صنعتی با رویکرد حمایت از تولید و کالای ایرانی و با شناسایی شرکت های توانمند دانش بنیان گام های مثبتی برداشته، تصریح کرد: حمایت و همراهی با شرکت های دانش بنیان موجب سرعت بخشیدن در بهبود کسب و کار داخلی و عدم وابستگی به خرید کالاهای خارجی شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این شرکت برنامه های مدونی برای جایگزینی کالای ایرانی به جای کالاهای خارجی در دستور کار قرار داده و بر همین اساس، تامین تجهیزات و فناوری های کلیدی مورد نیاز با تکیه بر توان شرکت های دانش بنیان یکی از راهبردهای اصلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 24 قلم از کالاهای اساسی پالایش گاز ایلام به همت شرکت های دانش بنیان

ساخت 24 قلم از کالاهای اساسی پالایش گاز ایلام به همت شرکت های دانش بنیان