مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 20:352023-01-10سياسي

صنعت گردشگری برای نجات اقتصاد کشور باید فعال شود


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: باید اقتصاد گردشگری با کمک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعال شود تا تمامی حلقه های مفقوده کسب و کار و اشتغال راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل نجف زاده عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره ملی شمس و مولانا در خوی که با حضور مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد اظهار کرد: امروز حفاظت از میراث فرهنگی کشورمان در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کار سهمگینی است.

وی تصریح کرد: کشورمان ایران دارای تاریخ غنی است و حفاظت از اسلام و مدنیت و نیز ذخیره گاه تشیع کار سنگینی است که کار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را بیشتر می کند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خواهان انجام کاری برای اقتصاد کشورمان باشیم بی تردید باید اقتصاد گردشگری را فعال کرد تا تمامی حلقه های مفقود کسب و کار و اشتغال راه اندازی شود.

وی بیان کرد: مردم شهرستان خوی، اقتصاد کشاورزی، اقتصاد معدن و اقتصاد مرز را می دانند و بنابراین با توجه به اینکه خوی یک شهر مرزی است و بارگاه شمس در این شهر قرار دارد می تواند نقطه هم پیوندی ایران با اقتصاد جهانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری برای نجات اقتصاد کشور باید فعال شود

صنعت گردشگری برای نجات اقتصاد کشور باید فعال شود