مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 18:502023-01-10سياسي

تعامل و همکاری دستگاه های تخصصی با سازمان های مردم نهاد ضروری است


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: تعامل و همکاری دستگاه های تخصصی با سازمان های مردم نهاد ضروری است و دستگاه ها باید نسبت به این مهم اهتمام لازم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تأکیدات رییس جمهور در استفاده از ظرفیت مردم و نهادهای مردمی در حل مشکلات جامعه، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی با راهبری دستگاه ها، به دنبال این است تا ضمن نظارت بر سمن ها، با حمایت از آنها فصل جدیدی از تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی با سمن ها برقرار شود.

وی در ادامه با اشاره به سند تحول دولت مردمی بعنوان یک سند راهبردی، افزود: باید روند تعامل و همکاری دستگاه ها با تشکل های مردم نهاد نسبت به سنوات گذشته سرعت گرفته و شاهد میدان داری نهادهای مردمی در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

مدرسی اظهار امیدواری کرد که با تعامل دوسویه سمن ها و دستگاه ها می توانیم شاهد کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی در استان باشیم و نقش دستگاه ها در این خصوص بسیار با اهمیت است.

در پایان و بنابر اظهارنظر نمایندگان دستگاه های تخصصی، برخی از ظرفیت دستگاه ها احصاء و مقرر شد در نشست با سمن ها نیز این ظرفیت ها اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل و همکاری دستگاه های تخصصی با سازمان های مردم نهاد ضروری است

تعامل و همکاری دستگاه های تخصصی با سازمان های مردم نهاد ضروری است