مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:202023-01-10بين الملل

ژنرال آمریکایی: از 2014 آماده حمله روسیه بودیم/برای دفاع از تایوان هم تدارک دیده ایم


یک ژنرال ارشد آمریکایی در ژاپن گفت که مقاومت «موفق» غرب در برابر روسیه در جنگ اوکراین، حاصل برنامه ریزی قبلی بود و حضور نظامی آمریکا در ژاپن هم برای آمادگی در برابر حمله احتمالی چین به تایوان است.

- یک ژنرال ارشد آمریکایی در ژاپن گفت که مقاومت موفق غرب در برابر روسیه در جنگ اوکراین، حاصل برنامه ریزی قبلی بود و حضور نظامی آمریکا در ژاپن هم برای آمادگی در برابر حمله احتمالی چین به تایوان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جیمز بیرمن، ژنرال ارشد آمریکایی در مصاحبه با فایننشال تایمز گفت: فکر می کنید چرا در اوکراین به این حد از موفقیت دست یافتیم؟ بخشی از آن به این دلیل است که پس از حمله روسیه به اوکراین در 2014 و 2015، ما با جدیت فراوان به دنبال آماده سازی برای مناقشه های آتی رفتیم؛ از آموزش اوکراینی ها و مستقر کردن تجهیزات لازم گرفته تا مشخص کردن مواضعی که می توانیم از آن ها به اجرا یا پشتیبانی از عملیات ها بپردازیم.

او گفت: ما این کار را فراهم کردن بسترهای لازم می نامیم.

در ژاپن، فیلیپین و دیگر مناطق هم مشغول همین کار هستیم.

براساس گزارش ورلد سوسیالیست وب سایت (wsws)، به بیان دیگر، این ژنرال آمریکایی می گوید که آمریکا برای چین دام گسترده تا آن را وادار به حمله به تایوان کند، همانطور که با به راه انداختن کودتای 2014 در اوکراین – که به سرنگونی دولت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال آمریکایی: از 2014 آماده حمله روسیه بودیم/برای دفاع از تایوان هم تدارک دیده ایم

ژنرال آمریکایی: از 2014 آماده حمله روسیه بودیم/برای دفاع از تایوان هم تدارک دیده ایم