مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:152023-01-10فرهنگي

قمار 120 میلیون دلاری کارگردان «پدرخوانده»


«فرانسیس فورد کاپولا» در حالی در نیمه ساخت فیلم «مگالوپلیس» قرار دارد که هرج و مرج و مشکلات فراوان ادامه ساخت این فیلم 120 میلیون دلاری را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

- فرانسیس فورد کاپولا در حالی در نیمه ساخت فیلم مگالوپلیس قرار دارد که هرج و مرج و مشکلات فراوان ادامه ساخت این فیلم 120 میلیون دلاری را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، طبق اعلام منابع متعدد، پروژه ساخت جدیدترین فیلم فرانسیس فورد کاپولا با عنوان مگالوپلیس در هرج و مرج فرو رفته است و فیلم که در حال حاضر در نیمه راه فیلمبرداری در آتلانتا است، در هفته گذشته با خروج چندین نفر از عوامل کلیدی از جمله طراح تولید و ناظر هنری رو به رو بوده است و پیش از این هم کل تیم جلوه های بصری فیلم اخراج شده بودند.

مگالوپلیس پروژه ای است که کاپولای 83 ساله، مدت زمان طولانی است که در پی ساخت آن بوده است و در نهایت پاییز 2021 اعلام شد که این فیلم با هزینه شخصی 120 میلیون دلاری کاپولا مقابل دوربین می رود؛ از منابع مالی که کارگردان پدر خوانده از فروش املاک محبوبش در کالیفرنیای شمالی به دست آورده است اما یک قانون نانوشته هالیوودی معروف می گوید که هیچ وقت کارگردان هزینه ساخت فیلمش را ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمار 120 میلیون دلاری کارگردان «پدرخوانده»

قمار 120 میلیون دلاری کارگردان «پدرخوانده»