مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:002023-01-10دانش

پارک صنعت برق در دانشگاه شهرکرد راه اندازی می شود


با پیگیری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد و مساعدت شرکت برق منطقه ای اصفهان و همکاری اداره تدارکات دانشگاه، اقلام و تجهیزات مرتبط با صنعت برق-قدرت، - برای احداث پارک آموزشی صنعت برق در اختیار دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه شهرکرد، دکتر احمدی ندوشن، ارزش این تجهیزات اهدایی را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این اقلام و تجهیزات که در صنعت برق مورد استفاده قرار می گیرد برای آموزش دانشجویان رشته مهندسی برق- قدرت به کار گرفته خواهد شد.

رییس دانشکده فنی و مهندسی گفت: با بهره گیری از این تجهیزات پارک صنعت برق در مجاورت دانشکده فنی و مهندسی در راستای آشنایی بیشتر دانشجویان با صنعت و تجهیزات برق ایجاد خواهد شد.

به نقل از وزارت علوم، احمدی ندوشن با قدردانی از پیگیری های دکتر سیدیاسر درخشنده عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی گفت: این اقلام و تجهیزات شامل: کلیدهای قدرت 400 کیلوولت، انواع سکسیونر 63 کیلوولت، لاین تراپ 63 کیلوولت، انواع رله و تجهیزات حفاظتی صنعت برق، انواع برقگیرهای 20 و 63 کیلوولت، انواع مقره ها، سیستم های مخابراتی پست های فشار قوی، انواع کابل های فشار قوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک صنعت برق در دانشگاه شهرکرد راه اندازی می شود

پارک صنعت برق در دانشگاه شهرکرد راه اندازی می شود