مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:352023-01-10سياسي

پرداخت مطالبات معوق 75 کارگر شرکت اروم دشت ارومیه پس از 14 سال


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از پرداخت مطالبات معوق 75 کارگر شرکت اروم دشت ارومیه پس از 14 سال با ورود دستگاه قضایی استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از پرداخت مطالبات معوق 75 کارگر شرکت اروم دشت ارومیه پس از 14 سال با ورود دستگاه قضایی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در این زمینه توضیح داد: در پی مراجعات تعدادی از کارگران شرکت اروم دشت ارومیه که از سال 87 به علت مشکلات مالی تعطیل شده بود و حقوق کارگران آن پرداخت نشده و موجب نارضایتی آنها را فراهم ساخته بود با حضور میدانی در محل شرکت ضمن بازدید کلی از قسمتهای مختلف و جویا شدن علت راکد و تعطیل شدن شرکت با نمایندگان کارگران و مدیران سابق آن هم گفتگو و در جریان امور قرار گرفتیم.

رییس شورای قضایی استان اضافه کرد: حل مشکل تولید شرکت اروم دشت در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفت و با حضور مسئولین ستاد و کارگران و مدیران شرکت و بانک عامل جلسه ای مفصل برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

عتباتی افزود: امر مهم دیگری که درخصوص شرکت اروم دشت در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت پرداخت حقوق معوقه بیش از 75 نفر کارگر بود که پیگیریهای موثر و نتیجه بخش معاون قضایی رییس کل دادگاه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات معوق 75 کارگر شرکت اروم دشت ارومیه پس از 14 سال

پرداخت مطالبات معوق 75 کارگر شرکت اروم دشت ارومیه پس از 14 سال