مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:452023-01-10سياسي

در دوره ای هستیم که فرصتی برای اختلاف وجود ندارد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان با بیان اینکه امروز در دوره ای به سر می بریم که فرصتی برای اختلاف وجود ندارد، - گفت: امروز انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که باید همه دست به دست هم بدهیم و توان خود را به میدان بیاوریم تا بتوانیم در برابر آسیب ها و دشمنانی که در برابر ایران قد علم کرده اند، از گردنه ها عبور کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آیت عادلی نژاد در آیین تکریم و معارفه رییس پیشین و سرپرست جدید جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (20 دی ماه) در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در دوره مسئولیت دکتر علوی حرکت های خیلی خوبی رقم زد؛ در این دوره راه ارتباط با صنعت آغاز شد و در حوزه آموزش، تربیت نیروی انسانی در این دوره صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز در دوره ای به سر می بریم که فرصتی برای اختلاف وجود ندارد؛ امروز انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که باید همه دست به دست هم بدهیم و توان خود را به میدان بیاوریم تا بتوانیم در برابر آسیب ها و دشمنانی که در برابر ایران قد علم کرده اند، از گردنه ها عبور کنیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان گفت: دکتر علوی در دوره ای که مسئولیت را بر عهده داشت با برنامه مدون و مشخص کار خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دوره ای هستیم که فرصتی برای اختلاف وجود ندارد

در دوره ای هستیم که فرصتی برای اختلاف وجود ندارد