مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:452023-01-10سياسي

تشخیص وظیفه و اقدام به موقع، دغدغه اصلی علامه مصباح یزدی بود


دغدغه اصلی علامه مصباح یزدی در طول تحصیل و مجاهدت های ایشان تشخیص وظیفه و انجام به موقع آن بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرزند علامه مصباح یزدی گفت: دغدغه اصلی علامه مصباح یزدی در طول تحصیل و مجاهدت های ایشان تشخیص وظیفه و انجام به موقع آن بود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی مصباح یزدی، امروز سه شنبه 20 دی در همایش استاد فکر که به یاد علامه محمدتقی مصباح یزدی در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: علامه مصباح در انجام اقدامات مختلف علمی و جهادی خود ابتدا به اولویت ها و انجام واجب ترها می پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بصیرت، زمان شناسی و سخت کوشی از مهم ترین ویژگی های علامه مصباح بود، افزود: در شرایطی که سیلی فرهنگی آمده و افرادی در آن نابود می شوند اینکه کنار بنشینیم و تماشا کنیم، این انجام وظیفه نیست.

فرزند علامه مصباح یزدی، طرح ولایت را یادگار علامه مصباح یزدی ذکر کرد تا معارف غنی اسلامی برای جوانان تبیین شود، گفت: امروز برای تشخیص وظیفه خودمان باید موقعیت خود را درست تشخیص دهیم.

مصباح ادامه داد: تعبیر استاد فکر را که مقام معظم رهبری در خصوص علامه مصباح یزدی فرمودند یکی از وجوبش این بود که علامه طریق فکر کردن و حل مشکلات را به دیگران یاد می دادند؛ امروز آثار ایشان قابل استفاده بوده و باید متناسب با روز از آن بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص وظیفه و اقدام به موقع، دغدغه اصلی علامه مصباح یزدی بود

تشخیص وظیفه و اقدام به موقع، دغدغه اصلی علامه مصباح یزدی بود