مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:302023-01-10اجتماعي

باز بودن تمامی محورهای استان قم با وجود بارش برف


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از باز بودن تمامی محورهای استان با وجود بارش برف و باران خبر داد و گفت: اکیپ های راهداری در محورهای قم در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس شکوری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از سحرگاه روز سه شنبه که بارش برف در مناطق مختلف استان قم گزارش شد، عوامل راهداری به منظور برف روبی و عملیات نمک پاشی و راهگشایی معابر به مناطق برف گیر استان اعزام شدند و با وجود بارش برف و باران تمامی محورهای استان قم باز است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم عنوان داشت: تاکنون بیشترین میزان بارش های برف در شهرستان کهک، بخش های سلفچگان، خلجستان و قاهان از توابع استان قم گزارش شده و در سایر محورها مانند سلفچگان به دلیجان و نیزار به قم نیز شاهد بارش برف نسبتاً سبک هستیم.

شکوری با اشاره به آماده باش و فعالیت 8 راهدارخانه در استان قم افزود: از ساعات گذشته 70 نفر از عوامل اجرایی اداره کل راهداری استان قم با استفاده از 50 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری از جمله 25 دستگاه نمک پاش مکانیزه و 8 دستگاه گریدر به امر برف روبی و نمک پاشی در راه های مختلف استان قم مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز بودن تمامی محورهای استان قم با وجود بارش برف

باز بودن تمامی محورهای استان قم با وجود بارش برف