مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:552023-01-10سياسي

مستند رادیویی باید واقع گرا و قابل استناد باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در همین زمینه «فاضل فکورمقدم» معاون صدای مرکز خلیج فارس درباره تاثیر برگزاری جشنواره های رادیویی بر ارتقاء سطح برنامه سازی گفت: - دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعداد های حوزه مستند، اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در همین زمینه فاضل فکورمقدم معاون صدای مرکز خلیج فارس درباره تاثیر برگزاری جشنواره های رادیویی بر ارتقاء سطح برنامه سازی گفت: جشنواره های رادیویی امکان حضور آثار رادیویی مختلف را فراهم می کنند.

جشنواره ها محملی برای تبادل تجربه و دانش است و از این رو حضور تهیه کنندگان و سایر عوامل برتر تولیدات رادیویی با ارائه آثار متنوع و فاخر خود، می تواند ضمن ایجاد نشاط در حوزه تولید، ارتباط برنامه سازان حوزه مستندسازی و دیگر حوزه ها را در راستای ارتقای سطح کیفی برنامه ها کمک نماید.

وی با اشاره به اینکه رقابت ها هدفمندتر، محتوایی و هیجانی تر شده اند افزود: جشنواره ها می توانند با معرفی ظرفیت های رادیو به مدیران و تصمیم گیران کشور، پیوند دهنده بین رادیو و نظام حکمرانی کشور باشند و از این رو می توان به سرمایه گذاری مدیران کشوری در رادیو امیدوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند رادیویی باید واقع گرا و قابل استناد باشد

مستند رادیویی باید واقع گرا و قابل استناد باشد