مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:552023-01-10اجتماعي

سامانه بارشی جدید و هوای بسیار سرد در راه است


سه روز آینده سرد ترین روز ها را در پیش خواهیم داشت و از روز شنبه به بعد انتظار داریم سامانه بارشی دیگری استان را تحت تاثیر قرار دهد.

- مسعود حقیقت در گفتگو با خبرگزاری فارس از شیراز، در خصوص سامانه بارشی استان فارس اظهار داشت: سامانه ای که از دیشب وارد استان شده، در مناطقی از شمال، شمال غرب و بخش هایی از شرق بارش برف را به همراه داشته است، شهرهایی چون اقلید، بوانات، ایزدخواست، سپیدان، کوهچنار و برخی از بخش های غربی شیراز سفیدپوش شدند و بیشترین میزان بارش برف تاکنون مربوط به شهرستان اقلید است.

وی درباره بارش باران در استان نیز گفت: در اغلب مناطق استان تا امروز ساعت ده و نیم  بارش باران را داشتیم و در بسیاری از مناطق مختلف به ویژه کازرون، نورآباد و فراشبند بارش های خوبی را شاهد بودیم، انتظار می  رود این سامانه به تدریج به سمت مناطق جنوبی استان حرکت کند.

حقیقت ادامه داد: در ساعات پایانی روز در بخش هایی همچون لار، لامرد، مهر، اوز، خنج، گراش، فیروزآباد و قیروکارزین بارش ها شدت دارند.

مدیرکل اداره هواشناسی استان فارس درباره بارش ها در شیراز گفت: در شهر شیراز تا ساعت ده و نیم،حدود 40 میلیمتر بارش باران را داشته ایم.

  او ادامه داد: این سامانه به تدریج تا پایان وقت امروز از استان خارج می شود اما بعد از عبور این سامانه، روزهای چهارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید و هوای بسیار سرد در راه است

سامانه بارشی جدید و هوای بسیار سرد در راه است