مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:502023-01-10اقتصادي

احتمال افزایش تعداد بانوان سرپرست خانوار در سالهای آینده


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: نسبت طلاق به ازدواج در تهران به 52 درصد است و این روند رو به رشد آمار طلاق طی 10 سال اخیر، نشان می دهد تعداد بانوان سرپرست خانوار در سالهای آینده بیش از آمار امروز خواهد بود.

- مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: نسبت طلاق به ازدواج در تهران به 52 درصد است و این روند رو به رشد آمار طلاق طی 10 سال اخیر، نشان می دهد تعداد بانوان سرپرست خانوار در سالهای آینده بیش از آمار امروز خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم اردبیلی در جریان بررسی طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در جلسه امروز شورای شهر تهران افزود: بر اساس آخرین سرشماری سال 95 تعداد 592 هزار نفر با تمام تعاریف سرپرست خانوار در تهران به ثبت رسیده است که تمام این افراد نیازمند حمایت نیستند؛ یا تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بوده و یا خودشان شاغل هستند.

وی با بیان اینکه 3300 نفر از زنان سرپرست خانوار در شهر تهران تحت پوشش بهزیستی هستند، یادآور شد: 25 هزار نفر نیز به همراه اعضای خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند که 6000 تا 7000 نفر زن سرپرست خانوار را تشکیل می دهند و در شهرداری تهران اسامی 15 هزار نفر بانوی سرپرست خانوار به ثبت رسیده است.

اردبیلی تصریح کرد: طبق آمار به روزرسانی شده، هفت هزار نفر از این افراد دقیقاً زن سرپرست خانوار هستند و پنج هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش تعداد بانوان سرپرست خانوار در سالهای آینده

احتمال افزایش تعداد بانوان سرپرست خانوار در سالهای آینده