مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:052023-01-10اقتصادي

اسامی 15000 زن سرپرست خانوار به ثبت رسیده است


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه در شهرداری تهران اسامی 15 هزار زن سرپرست خانوار به ثبت رسیده است، گفت:آمار به روزرسانی شده و هفت هزار نفر از این افراد دقیقاً زن سرپرست خانوار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مریم اردبیلی در یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اعلام اینکه نسبت طلاق به ازدواج به 52 درصد و بیشتر رسیده است، گفت: این روند رو به رشد 10 سال اخیر است و نشان می دهد تعداد بانوان سرپرست خانوار در سالهای آینده بیش از آمار امروز خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین سرشماری سال 95 تعداد 592 هزار نفر با تمام تعاریف سرپرست خانوار در تهران به ثبت رسیده است که تمام این افراد نیازمند حمایت نیستند؛ یا تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بوده و یا خودشان شاغل هستند.

اردبیلی با بیان اینکه سه هزار و 300 نفر در شهر تهران تحت پوشش بهزیستی هستند، یادآور شد: 25 هزار نفر به همراه اعضای خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند که 6 تا هفت هزار نفر زن سرپرست خانوار را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه در شهرداری تهران اسامی 15 هزار نفر بانوی سرپرست خانوار به ثبت رسیده است، تصریح کرد: آمار به روزرسانی شده و هفت هزار نفر از این افراد دقیقاً زن سرپرست خانوار هستند و پنج هزار نفر فرزندان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی 15000 زن سرپرست خانوار به ثبت رسیده است

اسامی 15000 زن سرپرست خانوار به ثبت رسیده است