مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:052023-01-10سياسي

توضیحات نماینده مردم پلدختر در مجلس در خصوص افزایش تعداد نمایندگان لرستان


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون امور داخلی مجلس برای افزایش تعداد نمایندگان لرستان متقاعد شدند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون امور داخلی مجلس برای افزایش تعداد نمایندگان لرستان متقاعد شدند.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: چند ماهی است از طریق کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تلاش بسیار کردیم تا با استدلال به اینکه لرستان هم محرومیت و هم گستردگی و پراکندگی دارد و مردم با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند و با توجه به اینکه بتوانیم ارتباط بین مردم و نمایندگان را قویتر کنیم، می طلبد برای تحقق این امر، تعداد نمایندگان استان افزایش پیدا کنند.

وی افزود: در نهایت با تلاش زیاد اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی را متقاعد کردیم تعداد نمایندگان لرستان افزایش یابد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه با محدودیت افزایش تعداد نمایندگان در کشور مواجه هستیم به گونه ای که در شهرهای اطراف تهران با جمعیت بین 500 تا 700 هزار نفر جمعیت فاقد نماینده بوده و اقماری استان تهران محسوب می شوند و حتی در برخی مناطق پنج شهرستان یک حوزه انتخابیه در کشور محسوب می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نماینده مردم پلدختر در مجلس در خصوص افزایش تعداد نمایندگان لرستان

توضیحات نماینده مردم پلدختر در مجلس در خصوص افزایش تعداد نمایندگان لرستان