مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:502023-01-10فرهنگي

کمپ معتادین وزندان مرکزی کرمانشاه میزبان مستند هیچکس منتظرت نیست


کمپ معتادین و زندان مرکزی کرمانشاه در ادامه اکران های مستند اجتماعی حوزه هنری میزبان مستند «هیچکس منتظرت نیست» شدند.

- کرمانشاه- کمپ معتادین و زندان مرکزی کرمانشاه در ادامه اکران های مستند اجتماعی حوزه هنری میزبان مستند هیچکس منتظرت نیست شدند.

محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح برنامه های انجام شده مستند هیچکس منتظرت نیست پرداخت.

وی افزود: همزمان با آغاز اکران مستند هیچ کس منتظرت نیست در کرمانشاه، این اثر در زندان مرکزی، مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی ماهیدشت، کمپ ماده 16 سراب نیلوفر و کانون اصلاح و تربیت برای مددجویان به نمایش درآمد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: مستند سینمایی هیچ کس منتظرت نیست ، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده که از 28 آذر تا 8 دی ماه در شهر مشهد روی پرده رفت، از 19 دی اکران خود را در شهر کرمانشاه آغاز کرده است و به مدت یک هفته هر روز سانس 17 در سالن آناهیتا پردیس آزادی نمایش داده می شود.

کنجوری ادامه داد: پیش از اکران عمومی این اثر در (بند جوانان) زندان مرکزی کرمانشاه با حضور حمیدرضا پوریانی مدیرکل سازمان زندان های استان کرمانشاه و کانون اصلاح و تربیت (بند نسوان) نمایش داده شد و نزدیک به 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ معتادین وزندان مرکزی کرمانشاه میزبان مستند هیچکس منتظرت نیست

کمپ معتادین وزندان مرکزی کرمانشاه میزبان مستند هیچکس منتظرت نیست