مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:452023-01-10اجتماعي

رانندگان برای تردد در شهرکرد از زنجیر چرخ استفاده کنند


شهرکرد_رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف سنگین گفت: از مردم می خواهیم برای تردد در سطح شهر از زنجیر چرخ استفاده کنند.

- ایرج حسین پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی هایی که از قبل از شروع بارش ها با شهرداری ها به ویژه شهرداری شهرکرد صورت گرفت، از ساعات آغازین بارش برف، برابر با اولویت در خیابان ها تا حدودی پاکسازی و شن و نمک پاشیده شد.

وی افزود: چون بارش برف استمرار داشت، امکان تردد در برخی معابر به ویژه آن هایی که سطح شیبدارتری دارند بدون بستن زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اکیپ دوم شهرداری شهرکرد نیز وارد عمل شده و تلاش می شود معابر هر چه سریع تر آماده تردد شوند.

حسین پور به رانندگان توصیه کرد که حتماً رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی را مد نظر داشته باشند.

وی عنوان کرد: مشاهدات نشان می دهد تنها تعداد معدودی از خودروها از زنجیر چرخ استفاده می کنند که در این شرایط برفی بستن زنجیر چرخ باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طبق قانون رانندگانی که از زنجیر چرخ استفاده نمی کنند باید جریمه شوند، خاطرنشان کرد: با این وجود سعی می شود در شرایط فعلی که ممکن است متوقف کردن خودرو باعث تصادفات بیشتری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان برای تردد در شهرکرد از زنجیر چرخ استفاده کنند

رانندگان برای تردد در شهرکرد از زنجیر چرخ استفاده کنند