مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:162023-01-10اقتصادي

ورود موفق دانش بنیان ها به صنعت نفت/ ساخت 24 قلم کالای اساسی شرکت پالایش گاز ایلام


روح الله نوریان مدیر عامل شرکت پالایش گاز استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 16 مورد از تجهیزات اساسی و حیاتی این پالایشگاه که در گذشته توسط شرکت های خارجی تأمین می شد، هم اکنون به دست توانمند متخصصان داخلی بومی سازی شده است.

وی افزود: این پالایشگاه از جمله مولکولارسیو واحد نم زدایی، کاتالیست های آلومینا و تیتانیوم واحد بازیافت گوگرد و کربن فعال از شرکت های دانش بنیان ایرانی تامین و به کار گرفته شده است.

مدیر عامل پالایشگاه گاز استان ایلام بیان کرد: در حوزه دانش بنیان با راهبرد تکمیل حلقه توزیع فناوری بومی سازی و قطع زنجیر وابستگی به خارج از کشور و تعمیق ساخت داخل، 24 قلم از کالاهای اساسی مصرفی مورد نیاز این شرکت در حوزه شیمیایی و ابزار دقیق با کمک شرکت های دانش بنیان تامین شد.

نوریان گفت: این شرکت 21 قلم کالای راهبردی را برای تولید بار اول توسط شرکت های دانش بنیان داخلی در جهت تحقق نام گذاری سال جاری در برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود: این شرکت برنامه های مدونی برای جایگزینی کالای ایرانی به جای کالاهای خارجی در دستور کار قرار داده و بر همین اساس، تامین تجهیزات و فناوری های کلیدی مورد نیاز با تکیه بر توان شرکت های دانش بنیان یکی از راهبردهای اصلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موفق دانش بنیان ها به صنعت نفت/ ساخت 24 قلم کالای اساسی شرکت پالایش گاز ایلام

ورود موفق دانش بنیان ها به صنعت نفت/ ساخت 24 قلم کالای اساسی شرکت پالایش گاز ایلام