مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:452023-01-10سياسي

ایستگاه های خط 6 مترو تهران تکمیل و راه اندازی می شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تست گرم بخش میانی خط 6 مترو تهران گفت: تکمیل این خط می تواند کمک شایانی به توسعه حمل و نقل عمومی شهر تهران باشد و به زودی ایستگاه های خط 6 متروی تهران تکمیل و راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  ایرنا، علیرضا نادعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به تست گرم بخش میانی خط 6 مترو تهران اظهار داشت:تست گرم خط 6 مترو تهران، حد فاصل ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس تا میدان امام حسین(ع) با حضور جمعی از مدیران شهری صورت گرفت و شاهد پیشرفت کامل در تکمیل خط 6 متروی تهران بودیم.

وی افزود: تکمیل این خط می تواند کمک شایانی به توسعه حمل و نقل عمومی شهر تهران باشد و به زودی دیگر ایستگاه های خط 6 متروی تهران تکمیل و راه اندازی می شود.

نادعلی با اشاره به تاکید ویژه مدیریت شهری تهران بر لزوم توجه ویژه به حمل و نقل عمومی در شهر تهران گفت: در برنامه چهارم توسعه مدیریت شهری تهران، شورای اسلامی شهر اولویت اصلی خود را بر گسترش حمل و نقل عمومی همچنین تکمیل خطوط و اضافه کردن ناوگان و اورهال مترو قرار داده است و با فعالیت های شهرداری تهران در این زمینه امیدواریم به زودی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های خط 6 مترو تهران تکمیل و راه اندازی می شود

ایستگاه های خط 6 مترو تهران تکمیل و راه اندازی می شود