مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:452023-01-10اقتصادي

خرید بیش از 2 هزار تن ذرت دانه ای توسط تعاون روستایی استان ایلام


مدیر کل تعاون روستایی استان ایلام گفت: شبکه تعاون روستایی اقدام به برنامه ریزی برای خرید دو هزار و 200 تن محصول ذرت دانه ای کشاورزان کرده است.

- محمد ناصر ناصری مدیر کل تعاون روستایی ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از خرید دو هزار و 200 تن ذرت دانه ای در استان ایلام خبر داد و گفت: در سال زراعی جاری کشاورزان مهرانی توانستند بیش از 300 هکتار از اراضی کشاورزی خود را به کاشت ذرت اختصاص دهند.

وی افزود: در این زمینه بیش از 150 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

مدیر کل تعاون روستایی گفت: پیش بینی می شود کشاورزان مهرانی در پایان فصل برداشت بیش از 2 هزار و 100 تن ذرت دانه ای به ارزش 21 میلیارد تومان برداشت و به مراکز خرید تحویل دهند.

ناصری با تاکید بر خرید 2 هزار و 200 تن ذرت دانه ای از کشاورزان گفت: شبکه تعاون روستایی اقدام به برنامه ریزی برای خرید محصول ذرت دانه ای کشاورزان کرده و از ابتدای برداشت در کنار کشاورزان بوده و محصول آن ها را خریداری کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: تعاون روستایی و ایستگاه خشک کنی ذرت به خشک کردن ذرت، فرآوری آن و حمل به کارخانه های خوراک دام استان که متقاضی خرید برای تولید کنسانتره دامی هستند، اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از 2 هزار تن ذرت دانه ای توسط تعاون روستایی استان ایلام

خرید بیش از 2 هزار تن ذرت دانه ای توسط تعاون روستایی استان ایلام