مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:452023-01-10فرهنگي

آثار وقفی و اهدایی 13 بانوی نیکوکار در موزه ملک به نمایش درمی آید


«نمایشگاه بانوان واقف در کتابخانه و موزه ملی ملک»، دربرگیرنده مجموعه ای از آثار اهدایی و وقفی 13 بانوی نیک اندیش و نیکوکار در بزرگ ترین موقوفه فرهنگی ایران گشایش می یابد.

- نمایشگاه بانوان واقف در کتابخانه و موزه ملی ملک ، دربرگیرنده مجموعه ای از آثار اهدایی و وقفی 13 بانوی نیک اندیش و نیکوکار در بزرگ ترین موقوفه فرهنگی ایران گشایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، وقف شده بر آستان قدس رضوی، مجموعه های اهدایی و وقفی این بانوان نیکوکار، آثار گوناگون موزه ای همچون اسناد، تابلوی نقاشی، آثار لاکی، تمبر و اشیای تزیینی و و منابع ارزشمند کتابخانه ای همچون نسخه های خطی و کتاب های چاپ سنگی را دربرمی گیرد.

این نمایشگاه در روز چهارشنبه 21 دی 1401 از ساعت 14:30 هم زمان با برپایی آیین گرامی داشت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور دوستداران فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی گشایش می یابد.

سه تن از بانوان واقف به این موقوفه از تبار حاج حسین آقا ملک و ره روی مسیر او در پاسداری از فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی به شمار می آیند.

ده تن دیگر، از بانوانی هستند که آثار گوناگون موزه ای و کتابخانه ای را در سال های گذشته به کتابخانه و موزه ملی ملک اهدا و وقف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار وقفی و اهدایی 13 بانوی نیکوکار در موزه ملک به نمایش درمی آید

آثار وقفی و اهدایی 13 بانوی نیکوکار در موزه ملک به نمایش درمی آید