مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:402023-01-10اجتماعي

بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی سیاهکل و رودبار


به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، محورهای کوهستانی در شهرستان های سیاهکل و رودبار با بارش شدید برف مواجهند اما این بارش ها در پنج محور مواصلاتی بزرگ استان متوقف شده است.

- غلامعلی نیکفهم خوب روان ملاسرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تشریح آخرین خرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان، اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی سیاهکل - دیلمان با حداکثر ارتفاع برف 45 سانتی متر و رودبار - حشمت آباد با حداکثر ارتفاع برف 15 سانتی متر هستیم.

وی با بیان اینکه پنج محور مواصلاتی استان نیز با بارش خفیف برف مواجه هستند، افزود: محور پونل - خلخال با حداکثر ارتفاع برف 80 سانتی متر، محور رودسر - لات محله با حداکثر ارتفاع برف 30 سانتی متر، محور شوک - ملکوت با حداکثر ارتفاع برف 10 سانتی متر، محور  بلوردکان - خصیب دشت با حداکثر ارتفاع برف 15 سانتی متر و محور بهارستان - آقچای با حداکثر ارتفاع برف 45 سانتی متر روبرو هستند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از توقف بارش برف در پنج محور مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: محور اسالم - خلخال که حداکثر ارتفاع برف در آن به 100 سانتی متر می رسد، محور ماسال - گیلوان که حداکثر ارتفاع برف در آن به 60 سانتی متر می رسد، محور فومن - ماسوله که حداک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی سیاهکل و رودبار

بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی سیاهکل و رودبار