مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:102023-01-10سياسي

اسارت آزادی بیان میان آزادی خواهان/ دومینوی تجاهل و انکار


جریانی که مدعی است برای «آزادی» از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، تا جایی در یادگیری الفبای واژه آزادی رفوزه شده که نظر مخالف خود را، از سوی مردم و چهره های مختلف برنمی تابد و به آن حمله می کند.

- جریانی که مدعی است برای آزادی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، تا جایی در یادگیری الفبای واژه آزادی رفوزه شده که نظر مخالف خود را، از سوی مردم و چهره های مختلف برنمی تابد و به آن حمله می کند.

گروه سیاست- خبرگزاری مهر ؛ زینب رجایی: هفته گذشته، وقتی آلبوم موسیقایی سربازنامه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دوشنبه (12 دی ماه) در تالار وحدت رونمایی شد، بسیاری از رسانه ها و کاربران مجازی در تقدیر از این اثر هنری واکنش نشان دادند و از پرواز همای و اعضای تیم او حمایت کردند؛ اما خبر نداشتند وقتی هنوز دست آنها برای تشویق همای بالاست، او قرار است به محبت آنها پشت پا بزند و همه آنچه روی صحنه به نمایش گذاشته بود را زیر سوال ببرد؛ ادعا کند که فریب خورده است و خود را زیر سوال ببرد.

این اجرای متفاوت، فارغ از آنکه برای مخاطبان اثری گوش نواز و دل انگیز باشد، از جهت ادای احترام به سردار ملی، مورد توجه ویژه قرار گرفت، حجم واکنش های مثبت و قدردانی های رسمی و غیررسمی از این اثر، آن قدر بالا رفت که شاید بتوان گفت از زمان شهادت سردار سلیمانی در صدر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسارت آزادی بیان میان آزادی خواهان/ دومینوی تجاهل و انکار

اسارت آزادی بیان میان آزادی خواهان/ دومینوی تجاهل و انکار