مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:452023-01-10پزشكي

واکسیناسیون 2000 نفر از اتباع علیه بیماری سرخک و فلج اطفال در قم


تا کنون 2 هزار نفر از افراد زیر 15 سال اتباع و مهاجرین غیر ایرانی علیه بیماری های سرخک و فلج اطفال واکسینه شدند و تخمین زده می شود تا پایان طرح حداقل 50 هزار نفر تحت پوشش کامل این طرح قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، بهاره زارع رییس مرکز بهداشت شهرستان قم با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی واکسیناسیون تکمیلی اتباع و مهاجرین خارجی که از دهم  دی ماه در استان قم آغاز شده است، گفت: تاکنون 2 هزار نفر از افراد زیر 15 سال اتباع و مهاجرین غیر ایرانی علیه بیماری های سرخک و فلج اطفال واکسینه شدند و تخمین زده می شود تا پایان طرح حداقل 50 هزار نفر تحت پوشش کامل این طرح قرار گیرند.

  وی درخصوص روند اجرای این طرح گفت: با برگزاری جلسات متعدد درون و برون سازمانی به ویژه با استانداری، فرمانداری، اداره اتباع و مهاجرین خارجی و آموزش و پرورش هماهنگی های لازم جهت اجرای کامل این طرح صورت پذیرفته است.

زارع افزود: این طرح در دو مرحله در حال اجرا است، مرحله اول که از 10 دی ماه آغاز شده به مدت یکماه ادامه داشته و خدمات واکسیناسیون سرخک و فلج اطفال برای افراد بالای 15 سال ارائه و همچنین تمامی کودکان زیر 5 سال یک مگا دوز ویتامین A دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 2000 نفر از اتباع علیه بیماری سرخک و فلج اطفال در قم

واکسیناسیون 2000 نفر از اتباع علیه بیماری سرخک و فلج اطفال در قم