مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:052023-01-10سياسي

لیبرالیسم نوین بزرگترین خطر جهان اسلام است


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: امروز خطرناکترین حرکتی که امت اسلامی را تهدید می کند، صهیونیسم و لیبرالیسم نوین است که باید با آن مبارزه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر ناصر ابوشریف دوشنبه شب در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی شهیدالقدس که در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آیات و روایات، صهیونیست همان پروژه فساد و سلطه طلبی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: رژیم صهیونیستی بسیار تلاش کرد که فساد را اعم از مشروبات الکی، شرب خمر و مواد مخدر و … را در بین جوانان ما و ملت مسلمان رواج دهد.

فساد اخلاقی هدف لیبرالیسم است ابوشریف با بیان اینکه بزرگترین خطری که جهان اسلام و حتی دنیا را تهدید می کند، لیبرالیسم نوین است، گفت: هدف لیبرالیسم ایجاد فساد اخلاقی در جوامع بشری است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران این کشور در مقابل پروژه های بزرگ فاسد غربی ایستادگی کرده است و به موفقیت هایی نیز رسیده است.

ابوشریف با بیان اینکه شهید قاسم سلیمان نمونه کاملی از مکتب انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با خود رسالت انقلاب اسلامی ایران یعنی عزت، کرامت و بازگردان امت اسلامی به جایگاه واقعی خودش در جهان را حمل می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرالیسم نوین بزرگترین خطر جهان اسلام است

لیبرالیسم نوین بزرگترین خطر جهان اسلام است