مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:452023-01-10سياسي

آخرین وصیت نامه شهید حسن ابوالقاسمی نجف آبادی


شهید حسن ابوالقاسمی نجف آبادی در وصیت نامه اش نوشت: خدایا زبانم را در راستگویی مثل زبان ابوذر و استقامتم را در مقابل دشمن مانند میثم تمار قرار بده.

- شهید حسن ابوالقاسمی نجف آبادی در 17 مرداد 1345 به دنیا آمد و بعد از چندی مجاهدت در دهم اسفند 1364 در عملیات والفجر هشت در فاو به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم به خاک سپرده شد.

در وصیت نامه شهید حسن ابوالقاسمی نجف آبادی آمده است: پروردگارا برای چندمین بار وصیت نامه ام را می نویسم و با عوض می کنم.

در حدود پنج سال است از جنگ تحمیلی ایران و عراق می گذرد و در این مدت طولانی که در دو جبهه هم درسنگر مدرسه و هم درسنگر جبهه جنگ مقابل دشمن هستم و شهید نشدم بهترین دوستان و بهترین رفقای هم سنگر و هم محله ام به شهادت رسیدند اما از قافله عقب ماندیم.

در من شکی نیست که تا به حال لیاقت شهادت را نداشتم چون انسان شهید می شود به خاطر خدا و مورد قبول نه اینکه به خاطر اموال و مورد قبول مردم.

به نام خدا به نام کسی که همه چیزم از اوست، زندگی و زنده ماندن و ستارگان آسمان و زمین و تمام موجودات از آن اوست.

خدایا زبانم را در راستگویی مثل زبان ابوذر، اسلحه ام را تیزتر و کوبنده تر مثل شمشیر مالک اشتر بر قلب صدام و ابر جنایتکاران و دشمن اسلام و استقامتم را در مقابل دشمن مانند میثم تمار قرار بده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وصیت نامه شهید حسن ابوالقاسمی نجف آبادی

آخرین وصیت نامه شهید حسن ابوالقاسمی نجف آبادی