مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:402023-01-10اقتصادي

مشارکت شهرداری بیرجند در ایرلاین بومی/مخالفت با متمم بودجه


مشارکت شهرداری بیرجند با بخش خصوصی برای راه اندازی ایرلاین بومی و مخالفت اعضای شورا با متمم بودجه شهرداری در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی جلسه ای دوشنبه شب، در شورای اسلامی شهر بیرجند موضوع متمم بودجه سال 1401 پیشنهادی شهرداری مطرح شد که بیشتر اعضا شورا با آن مخالفت کردند و همچنین تفاهم نامه مشارکت شهرداری با بخش خصوصی برای راه اندازی ایرلاین بومی مورد بررسی قرار گرفت و نظر اعضای شورا اعلام شد.

رییس کمیسیون بودجه شورای شهر بیرجند در این جلسه با اشاره به اینکه متمم بودجه شهرداری با رقم 600 میلیارد تومان در کمیسیون بودجه بررسی شد، افزود: بعد از بررسی متمم بودجه ارائه شده توسط شهرداری، اعضای کمیسیون رقم پیشنهادی را از 600 میلیارد تومان به 578 میلیارد تومان کاهش داده و آن را تصویب کردند.

درآمد 292 میلیارد تومانی عباس سروری با بیان اینکه شهرداری باید لیست پروژه ها و اراضی قابل فروش را به شورا ارائه کند، اظهار کرد: درآمد شهرداری در هشت ماهه ابتدای سال جاری 292 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ بیش از صد میلیارد تومان کمک دولتی است.

یکی از اعضای شورای شهر بیرجند هم در این جلسه با اشاره به اینکه این مبلغ کمک دولتی نیست، اظهار کرد: مبلغ موردنظر شامل مالیات بر ارزش افزوده، یارانه بلیط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت شهرداری بیرجند در ایرلاین بومی/مخالفت با متمم بودجه

مشارکت شهرداری بیرجند در ایرلاین بومی/مخالفت با متمم بودجه