مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:302023-01-10پزشكي

حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستورکار دانشگاه است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از جذب، به کارگیری و تسهیل فرآیند گزینش و استخدامی خانواده های شاهد و ایثارگر در دانشگاه خبر داد و گفت: حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستورکار هیئت رییسه دانشگاه است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از جذب، به کارگیری و تسهیل فرآیند گزینش و استخدامی خانواده های شاهد و ایثارگر در دانشگاه خبر داد و گفت: حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستورکار هیئت رییسه دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در نشستی که با محوریت توسعه و بسط حمایت از فرهنگ ایثارگری و شهادت در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، با حضور اعضای هیئت رییسه و دکتر بهمن خطیبی مشاور استاندار در امور ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه زمینه ساز ارتقای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در مجموعه دانشگاه و حوزه سلامت خواهد بود.

وی از جذب، به کارگیری و تسهیل فرآیند گزینش و استخدامی خانواده های شاهد و ایثارگر در دانشگاه خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در حوزه جذب اساتید و اعضای هیئت علمی نیز با حداکثر ظرفیت و توان اجرایی فعالیت دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین از کسب رتبه های برتر ملی و دانشگاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه خبرداد و تاکید کرد: حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستورکار دانشگاه است

حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستورکار دانشگاه است