مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:002023-01-10حوادث

سرنشینان لنج باری مسیر دوبی به گناوه نجات یافتند


رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 6 سرنشین لنج باری مسیر دوبی به گناوه از خطر غرق در آب های خلیج فارس نجات یافتند.

- ایسنا/بوشهر رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 6 سرنشین لنج باری مسیر دوبی به گناوه از خطر غرق در آب های خلیج فارس نجات یافتند.

حجت خسروی شامگاه دوشنبه 19 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق یک واحد شناور، پس از انجام هماهنگی لازم شناور ناجی 18 ساعت 13 و 13:35 دقیقه از عامری به منطقه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در ساعت 15:25 دقیقه ناجی 18 پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد موتورلنج یاد شده در حالت نیمه غرق در ورودی خورخان بوده که به گل زده و سرنشینان با قایق‎ های محلی نجات یافته و به خشکی منتقل شده اند.

رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: شناور ناجی 18 پس از اطمینان از آخرین وضعیت موتورلنج گرفتار شده به سمت پایگاهش بازگشت و در ساعت 18:20 دقیقه در اسکله عامری پهلو گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به تلاطم دریا ظرف چند روز آینده انتظار م ی‎رود دریانوردان از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنشینان لنج باری مسیر دوبی به گناوه نجات یافتند

سرنشینان لنج باری مسیر دوبی به گناوه نجات یافتند