مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 02:302023-01-09اجتماعي

مه گرفتگی و بارش برف در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی


مدیر کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: در حال حاضر محورهای درگز، قوچان، امام قلی، مشهد به چناران و بالعکس با بارش برف همراه است.

- محسن نجات در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تا این لحظه در محورهای قوچان به فاروج، سرخس، فریمان، چناران، تربت جام، کلات، باخرز، طرقبه شاندیز، خوشاب و سرولایت بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به بارش باران در برخی محورهای استان نیز افزود: از شهرستان های جوین، زاوه و تربت حیدریه بارش باران گزارش شده و پدیده مه گرفتگی و کاهش دید هم در شهرستان های سرخس و مشهد به سمت مزداوند، آزادراه مشهد باغچه، فریمان به مشهد، کلات، باغچه به نیشابور و باغچه به تربت حیدریه مشاهده می شود.

نجات با بیان اینکه شهرستان کلات کاهش دمای بسیار محسوس و فاحش را تجربه می کند، بیان کرد: طبق گزارش هواشناسی در حال حاضر کمترین دما در شهر مشهد چهار درجه سلسیوس زیر صفر است که طی روزهای آینده پیش بینی می شود دمای استان تا 15 درجه زیر صفر نیز کاهش یابد.

وی ادامه داد: تردد خودروهای سنگین نظیر تریلر، کشنده و مفصل دار در محور درگز به قوچان و بالعکس ممنوع است و اتوبوس و سواری نیز تنها در صورت استفاده از زنجیر چرخ مجاز به تردد در این مسیرهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه گرفتگی و بارش برف در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی

مه گرفتگی و بارش برف در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی