مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 23:152023-01-09سياسي

انتقال آب از دریا یزد را در مسیر جدید توسعه قرار می دهد


فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه انتقال آب از خلیج فارس به یزد یکی از ابرپروژه های سفر دولت به یزد است، گفت: با احداث این خط، توسعه در مناطق مختلف استان در مسیری جدید قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله ردایی در نشست آموزشی دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش خضرآباد که با حضور معاونان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به سفر رییس جمهور به استان یزد، اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه انتقال آب استان یزد از مهمترین پروژه هایی است که در این سفر آغاز می شود و این پروژه حاصل تلاش ها و زحمات شبانه روزی و مجدانه مسئولان استان است.

وی بیان کرد: پیگیری های استاندار یزد نتایج خوبی به دنبال داشت و یکی از بزرگترین دستاوردهای سفرهای رؤسای جمهور ادوار مختلف به استان یزد در این استان کلید خواهد خورد.

جیره بندی آب در صورت قطعی بیش از 8 ساعت در اشکذر ردایی در ادامه به بیان مشخصات فنی و میزان تخصیص آب به استان از این خط انتقالی پرداخت و اظهار داشت: سختی بالاتر از حد استاندارد آب استان یزد، ضرورت جیره بندی در صورت قطعی بیش از هشت ساعت آب خط اول انتقال و بسیاری از مسائل دیگر، احداث این خط انتقال را ضروری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از دریا یزد را در مسیر جدید توسعه قرار می دهد

انتقال آب از دریا یزد را در مسیر جدید توسعه قرار می دهد