مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 22:002023-01-09سياسي

ترور حاج قاسم، یک جنایت بی سابقه در تاریخ بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان عصر امروز در نشست تخصصی «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر» که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، - حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان با اشاره به اینکه ترور حاج قاسم یک جنایت بی سابقه در تاریخ بود، گفت: جنایتی که آمریکا مرتکب شد، یک جنایت منحصر به فرد بود که حداقل در تاریخ معاصر نمونه آن را نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان عصر امروز در نشست تخصصی مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه ترور یک مامور رسمی جمهوری اسلامی در منطقه طبق موازین حقوق بین الملل اقدامی متخلفانه ای است، اظهار کرد: جنایتی که آمریکا مرتکب شد، یک جنایت منحصر به فرد بود که حداقل در تاریخ معاصر نمونه آن را نداریم.

حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان درباره پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی افزود: هدف از پیگیری پرونده جلوگیری از ارتکاب مجدد این گونه جنایت ها از سوی دولت آمریکا و دولت های مشابه است.

وی باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: دومین هدف پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی، کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور حاج قاسم، یک جنایت بی سابقه در تاریخ بود

ترور حاج قاسم، یک جنایت بی سابقه در تاریخ بود