مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 20:462023-01-09سياسي

کدخدایی: ترور حاج قاسم، یک جنایت بی سابقه در تاریخ بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد مقدس، عباسعلی کدخدایی عصر امروز در نشست تخصصی مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه ترور یک مامور رسمی جمهوری اسلامی در منطقه طبق موازین حقوق بین الملل اقدامی متخلفانه ای است، اظهار کرد: جنایتی که آمریکا مرتکب شد، یک جنایت منحصر به فرد بود که حداقل در تاریخ معاصر نمونه آن را نداریم .

حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان درباره پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی افزود: هدف از پیگیری پرونده جلوگیری از ارتکاب مجدد این گونه جنایت ها از سوی دولت آمریکا و دولت های مشابه است.

وی باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: دومین هدف پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی، کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه است.

کدخدایی با اشاره به اینکه حضور آمریکا در منطقه حضور نامشروعی است، ادامه داد: آمریکا در امور داخلی کشورها مداخله کرده و منافع آنهارا به تاراج می برد، بنابر این ضروری است که شعله این مقاومت تا زمانی که آمریکایی ها از منطقه خارج شوند به قوت خود باقی بماند.

وی با بیان اینکه  ما در منطقه و خانه خودمان مشغول دفاع هستیم و حضور آمریکا، در خانه و منطقه ما مشروع نیست و باید از این منطقه خارج شوند، خاطر نشان کرد: هدف دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: ترور حاج قاسم، یک جنایت بی سابقه در تاریخ بود

کدخدایی: ترور حاج قاسم، یک جنایت بی سابقه در تاریخ بود