مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 20:252023-01-09سياسي

امنیت غذایی با تکیه بر برنامه تحول کشاورزی دنبال می شود


مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: یک برنامه تحولی در بخش کشاورزی با رویکرد جهادی توسط مقام عالی این وزاتخانه تدوین شده که به اذعان کارشناسان بهترین برنامه ای است که در طول 40 سال گذشته تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمید اورعی مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی در سفر به استان فارس با بیان اینکه محور سفرهای استانی امنیت غذایی با تکیه بر برنامه تحولی مذکور است، اظهار کرد: هدف از سفر به استان ها این است که بر اساس دستور وزیر جهاد کشاورزی، چالش ها و مسائل مرتبط با امنیت غذایی در هر استان بررسی شده و ایده ها، نظرات و راهکارها احصا و مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته وی در این سفرها 50 درصد وقت برای بررسی بخش دولتی و 50 درصد را نیز برای بخش خصوصی اختصاص می یابد.

اورعی با بیان اینکه بررسی کشت قراردادی به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مقام عالی وزارت از برنامه های این سفر است، افزود: باید مزارع و باغ ها از نزدیک دیده شوند چرا که شناسایی و معرفی طرح های موفق به عنوان طرح الگو به سایر استان ها از دیگر برنامه ها است.

حضور در سطح بازار و ارتباط با کسبه، دیدارهای چهره به چهره با کشاورزان و مسئولین استانی و برگزاری نشست های تخصصی و کارشناسی از دیگر برنامه های سفر مشاور وزیر جهاد کشاورزی به استان فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت غذایی با تکیه بر برنامه تحول کشاورزی دنبال می شود

امنیت غذایی با تکیه بر برنامه تحول کشاورزی دنبال می شود