مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 19:102023-01-09اقتصادي

تعهدات ایجاد اشتغال در نهاوند تا بهمن ماه به نتیجه برسد


تعهدات ایجاد اشتغال سال جاری در شهرستان نهاوند باید تا پایان بهمن ماه انجام شود و به نتیجه برسد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تعهدات ایجاد اشتغال سال جاری در شهرستان نهاوند باید تا پایان بهمن ماه انجام شود و به نتیجه برسد.

ضرغام احمدوند دوشنبه 19 دی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان نهاوند موظف هستند سهمیه ایجاد اشتغال خود را تا بهمن ماه محقق کنند و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال بانک های شهرستان تا پایان بهمن برای ارائه تسهیلات ایجاد اشتغال فرصت دارند که باید تلاش کنیم این تسهیلات تا پایان بهمن جذب شود.

وی تصریح کرد: مهمترین سیاست کاری دولت بحث اشتغال است که ما و همه دستگاه های اجرایی وظیفه داریم در این راستا گام برداریم و به تحقق آن کمک کنیم.

احمدوند درباره تحقق تعهدهای ایجاد اشتغال توسط دستگاه های اجرایی شهرستان نیز گفت: برخی دستگاه ها رقم تعهدی را اجرایی و سایر دستگاه ها هم باید تلاش کنند تا پایان بهمن به نتیجه مطلوب برسیم چراکه اسفندماه بانک ها پرداخت تسهیلات ندارند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: پرداخت تسهیلات توسط بنیاد برکت به طرح های دانش بنیان و افزایش تسهیلات این بنیاد از 150 میلیون به 300 میلیون تومان اتفاق و فرصت بسیار خوبی است که از دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات ایجاد اشتغال در نهاوند تا بهمن ماه به نتیجه برسد

تعهدات ایجاد اشتغال در نهاوند تا بهمن ماه به نتیجه برسد