مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:352023-01-09اقتصادي

صدور هشدار زرد کشاورزی در زنجان/ یخیندان تا پایان هفته تداوم دارد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان از صدور سطح زرد کشاورزی در استان از اواخر امشب خبر داد و گفت: این وضعیت جوی تا پایان هفته تداوم می یابد.

- پگاه ملایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی کشاورزی در استان اشاره و اظهار کرد: این هشدار بیانگر کاهش محسوس دما و استمرار هوای سرد در استان است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه این هشدار مشمول همه شهرستان ها استان است و استقرار هوای سرد تا پایان هفته تدام خواهد داشت، افزود: وقوع یخبندان و افزایش مصرف منابع انرژی گاز و برق و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی از اثرات مخاطره مورد اشاره محسوب می شود.

وی محافظت از تاسیسات کشاورزی، تامین سوخت، سرویس و راه اندازی وسایط حرارتی و تنظیم و کنترل دما و رطوبت در انبارها، گلخانه ها و سالن های پرورشی، مرغداری ها و دامداری ها، پیش بینی گرمایش کافی برای داخل گلخانه ها، عایق بندی و محافظت از کندوها، ایجاد برای بستر دامداری ها با کاه و کلش برای پیشگیری از نفوذ سرما از کف و تهیه خوراک پرانرژی برای دام ها و دیگر پیش بینی ها لازم از جمله توصیه های زمان صدور هشدار سطح زرد کشاورزی است.

ملایی با بیان اینکه بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، امروز آسمان غالبا ابری و در برخی مناطق مه آلود خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد کشاورزی در زنجان/ یخیندان تا پایان هفته تداوم دارد

صدور هشدار زرد کشاورزی در زنجان/ یخیندان تا پایان هفته تداوم دارد