مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:302023-01-09اقتصادي

واحدهای صنعتی در فرایند تولید دچار مشکل هستند


به گفته مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان، واحدهای صنعتی در فرایند تولید دچار مشکل هستند که برای رفع آن ها پروسه عارضه یابی را به طور جدی پیگیری کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی محبوبی حسن کیاده عصر امروز در نشست با رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان با بیان اینکه افتخار می کنم در محیط علم، علم آموزی و دانشگاه هستم، اظهار کرد: برخی از مشکلات صنعتی امروز ما این است که اساتید دانشگاه یا به صنعت ورود نکرده اند یا اگر هم ورود کرده اند، کمتر عملیاتی بوده است.

  وی با بیان اینکه استان گیلان دارای 1857 واحد فنی و 32 شهرک صنعتی متوسط و کوچک است، افزود: این واحدها و شهرک ها از نظر منابع مالی محدودیت دارند و داشتن منابع مالی، باعث افزایش توان در حوزه تحقیقاتی می شود و چون واحدهای صنعتی منابع مالی محدود دارند در بخش تحقیقات و پژوهش ضعیف هستند.

  مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با بیان اینکه فناوری در صنعت بسیار مهم است و اساتید باید در این زمینه ورود کنند، تصریح کرد: اقتصاد گیلان علاوه بر صنعت مبتنی بر کشاورزی است که به منظور توسعه بخش کشاورزی، تحقیقاتی انجام و اولویت های کشاورزی استان مورد بررسی قرار گرفته است، همچنین تحقیقاتی در خصوص اینکه چه محصولاتی در گیلان و در صنایع کوچک داشته باشیم نیز انجام شده و اولویت بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی در فرایند تولید دچار مشکل هستند

واحدهای صنعتی در فرایند تولید دچار مشکل هستند