مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:402023-01-09پزشكي

بازگشت نارنجی به نقشه کرونایی سمنان/ خطر جولان دوباره کرونا در استان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از تغییر رنگ بندی های کرونایی در برخی شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر یکی از شهرستان های این استان به رنگ نارنجی و یکی نیز به رنگ نارنجی درآمده است.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از تغییر رنگ بندی های کرونایی در برخی شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر یکی از شهرستان های این استان به رنگ نارنجی و یکی نیز به رنگ نارنجی درآمده است.

دکتر کامران قدس در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان سرخه در وضعیت نارنجی وشهرستان مهدیشهر نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

وی بااشاره به افزایش مبتلایان در روزهای اخیر تصریح کرد: با توجه به ورود سه زیر سویه جدید کرونا به کشور، در روزهای اخیر تعداد بیماران چه به صورت مراجعه سرپایی و چه بستری درمجموعه تحت پوشش دانشگاه افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 21 بیمار بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی وابسته به این دانشگاه تحت درمان هستند، عنوان کرد: از مجموع بستری ها 3 نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند، در حالی که در هفته های گذشته آمار افراد بستری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در یک هفته به عدد یک رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت نارنجی به نقشه کرونایی سمنان/ خطر جولان دوباره کرونا در استان

بازگشت نارنجی به نقشه کرونایی سمنان/ خطر جولان دوباره کرونا در استان