مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:202023-01-09فرهنگي

مرتضی شعبانی: نیازمند اکران فیلم های مربوط به مقاومت و مستند در «هنر و تجربه» هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شعبانی تهیه کننده فیلم مستند «قرار روز شانزدهم»  با اشاره به نمایش این فیلم در گروه «هنر و تجربه» گفت: - مرتضی شعبانی: نیازمند اکران فیلم های مربوط به مقاومت و مستند در هنر و تجربه هستیم مرتضی شعبانی مدیر مرکز مستند حقیقت و تهیه کننده قرار روز شانزدهم با ابراز خرسندی از اکران این فیلم گفت: خوشحالم که هنر و تجربه این فرصت را فراهم کرد تا قرار روز شانزدهم روی پرده دیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شعبانی تهیه کننده فیلم مستند قرار روز شانزدهم   با اشاره به نمایش این فیلم در گروه هنر و تجربه گفت:  فیلم قرار روز شانزدهم به بخش هایی از زندگی شهید مدافع حرم شهید محمدحسین محمدخانی که با نام عمار شناخته می شود پرداخته است.

  وی ادامه داد: شهید محمدحسین محمدخانی (شهید عمار) یکی از شهدای شاخص جبهه مقاومت است که یاد شهید همت را برای حاج قاسم سلیمانی زنده کردند.

  شعبانی با اشاره به نمایش این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه گفت: بسیار از نمایش این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه شگفت زده شدم و خیلی خوشحالم از اینکه فیلم های جبهه مقاومت و فیلم های مستند این حوزه، امکان رونمایی و اکران داشته باشند و هنر و تجربه این امکان را فراهم می کند تا چنین فیلم هایی روی پرده بزرگ دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضی شعبانی: نیازمند اکران فیلم های مربوط به مقاومت و مستند در «هنر و تجربه» هستیم

مرتضی شعبانی: نیازمند اکران فیلم های مربوط به مقاومت و مستند در «هنر و تجربه» هستیم