مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:552023-01-09سياسي

هفده برنامه سالیانه در حوزه ایثارگران به دانشگاه ها ابلاغ شد


مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران از تدوین هفده برنامه سالیانه در حوزه ایثارگران و ابلاغ آن به دانشگاه ها خبر داد و از رؤسای دانشگاه ها خواست به اجرایی شدن آن توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران در اجلاس رؤسای دانشگاه ها گفت: حدود 40 سال از دفاع مقدس گذشته است و برخی از نسل جوان آشنایی کمی با این رویداد تاریخی دارند و انعکاس واقعیت های آن دوران و تبیین فداکاری رزمندگان و مردم برای دانشجویان یک ضرورت است.

مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران گفت: 10 مناسبت برای تبیین موضوعات دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده و از رؤسای دانشگاه ها درخواست دارم برای یک سال آینده و برای اجرای برنامه در موعد مقرر برنامه ریزی کرده و اعتبارات و امکانات را فراهم کنند.

وی از تدوین هفده برنامه سالیانه در حوزه ایثارگران و ابلاغ آن به دانشگاه ها خبرداد و از رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی خواستار توجه ویژه به اجرایی شدن این برنامه ها شد.

رشادی اظهار داشت: از فعالیت این دولت مشخص است که برای جامعه ایثارگری اهمیت قائل است، برای این قشر کار می کند و قوانین مغفول مانده ایثارگران در این دولت فعال شده است، وزارت علوم تاکنون بیش از 5200 نفر تبدیل وضعیت داشته است و از وزیر علو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفده برنامه سالیانه در حوزه ایثارگران به دانشگاه ها ابلاغ شد

هفده برنامه سالیانه در حوزه ایثارگران به دانشگاه ها ابلاغ شد